کارگاه آموزشی همدلی و گفتگوی موثر در زندگی مشترک در دانشگاه گناباد برگزار شد.
با برنامه ریزی مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی، کارگاه آموزشی «همدلی و گفتگوی موثر در زندگی مشترک» یکشنبه ۳۱ خرداد در دانشگاه گناباد برگزار شد.
مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه گناباد، کارگاه آموزشی «همدلی و گفتگوی مؤثر در زندگی مشترک» را با ارایه دکتر محمد حسن حسینی در روز یکشنبه ۳۱ خرداد برگزار کرد.
در این کارگاه، نظریه تحلیل رفتار متقابل (TA) به عنوان یکی از رویکردهای موثر در بهبود ارتباطات بینفردی معرفی و تشریح شد.
همچنین مفاهیم والد، بالغ و کودک و نقش هر یک در موقعیتهای مختلف زندگی مشترک با ارائه مثالهای کاربردی مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان کارگاه نیز به پرسشهای شرکتکنندگان پاسخ داده شد و بر اهمیت شناخت الگوهای ارتباطی و تقویت مهارت گفتوگوی موثر در زندگی مشترک تاکید شد.
نظر دهید