دکتر مجید کوکبی
.jpg)
سوابق
|
نیمسال اول 1405-1404
نام و نامخانوادگی: دکتر مجید کوکبی گروه آموزشی: ریاضی سمت: عضو هیأت علمی
ساعت روزها |
8-10 |
10-11:30 |
11:30-14(غیر از وقت نماز) |
14-16 |
16-18 |
18-20 |
شنبه |
مطالعه |
مطالعه |
ریاضیات و کاربرد ان در مدیریت(3.00), رفع اشکال |
|
پژوهش |
پژوهش |
یکشنبه |
ریاضیات و کاربرد ان در مدیریت(3.00), مکان (کلاس205) |
آنالیز ریاضی 1(3.00), مکان (کلاس206) مبانی آنالیز ریاضی(4.00), مکان (کلاس206) |
آنالیز ریاضی 1(3.00), (رفع اشکال
|
|
ریاضی عمومی 2(4.00), مکان (کلاس206) ریاضیات عمومی 2(4.00), مکان (کلاس206) |
پژوهش |
دوشنبه |
مطالعه |
پژوهش |
مبانی آنالیز ریاضی(4.00), رفع اشکال |
|
پژوهش |
پژوهش |
سهشنبه |
آنالیز ریاضی 1(3.00), مکان (کلاس206) مبانی آنالیز ریاضی(4.00), مکان (کلاس206) |
ریاضیات و کاربرد ان در مدیریت(3.00), مکان (کلاس205) مطالعه
|
ریاضیات عمومی 2(4.00), رفع اشکال |
|
ریاضی عمومی 2(4.00), مکان (کلاس206) ریاضیات عمومی 2(4.00), مکان (کلاس206) |
پژوهش |
چهارشنبه |
|
|
|
|
|
|
* راهنمایی پروژه/ پایاننامه، با هماهنگی قبلی انجام خواهد شد.
majid.kowkabi@yahoo.com https://t.me/kowkabimath https://m.kowkabi.student.um.ac.ir
نیمسال اول سال تحصیلی: 14031404 جایگاه درس در برنامه درسی دوره: هدف کلی درس: دانشجویان پس از گذراندن این درس، مهارتهای بیشتری در درک و نوشتن متون ریاضی، اثبات گزارههای ریاضی، تفکر منطقی و آشنایی با مفاهیم بنیادی ریاضیات کسب کرده و برای گذراندن درسهای پیشرفتهتر ریاضی که این درس پیشنیاز آنهاست، آماده میشوند.
اهداف یادگیری:
مواد و امکانات آموزشی:
استفاده از حواس افزوده و هوش مصنوعی
هوش مصنوعی:
روش تدریس:
شیوه ارزشیابی:
منابع پیشنهادی:
ریاضی عمومی 2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
طرحدرس نهایی: مبانی آنالیز ریاضی اطلاعات دوره تدریس: دکتر مجید کوکبی خلاصهٔ درس این درس چارچوبهای بنیادی آنالیز ریاضی را بهصورت اثباتمحور و با تاکید بر شهود هندسی، تحلیل عددی ساده و فعالیتهای چندحسی آموزش میدهد. موضوعات اصلی شامل ساختار اعداد حقیقی، فضاهای متری، دنبالهها و سریها، حد و پیوستگی، قضایای بنیادین (مانند هاینه-بورل، تکمیل، قضایای مقدار میانی و نقاط ثابت) و نحوهٔ نوشتن اثباتهای ریاضی منظم خواهد بود. هدف اصلی، ارتقاء درک عمیق مفاهیم انتزاعی از طریق رویکردی چندوجهی است که هم بر دقت منطقی و هم بر بصیرت شهودی تکیه دارد. اهداف کلی
نتایج یادگیری رفتاری (قابل اندازهگیری) پس از پایان درس، دانشجو قادر خواهد بود:
ساختار هفتگی (14 هفته) هفته 1: معرفی و مبانی
هفته 2: اعداد حقیقی — ساختار و تکمیل
هفته 3: اصل تمامیت و خواص اعداد حقیقی
هفته 4: اعداد مختلط و نامساوی کوشی–شوارتز
هفته 5: فضاهای متری — تعاریف و مثالها
هفته 6: توپولوژی فضاهای متری
هفته 7: فشردگی و قضایای بنیادین
هفته 8: دنبالهها و کامل بودن
هفته 9: سریهای عددی — همگرایی
هفته 10: سریهای متناوب و بازآرایی
هفته 11: حد و پیوستگی توابع
هفته 12: پیوستگی یکنواخت و نقاط ثابت
هفته 13: مباحث تکمیلی و مرور
هفته 14: ارائهٔ پروژهها و آزمون جامع
روشهای تدریس
فعالیتهای چندحسی و فناوری
ارزیابی و وزندهی نوع ارزیابیوزنجزئیاتتمرینات هفتگی (پورتفولیو اثباتها)20%شامل حداقل 6 اثبات منتخب با توضیحات شهودی (حداکثر 200 کلمه) و اثبات فرمال در LaTeX. تحویل بهصورت PDF.آزمون میانترم25%آزمون کتبی شامل مسائل نظری، اثباتی و کاربردی. تمرکز بر مباحث نیمسال اول.پروژهٔ اثباتمحور + اپلت عددی20%پروژهٔ انفرادی یا گروهی (2-3 نفره) برای بررسی عمیق یک موضوع. خروجی شامل گزارش LaTeX، اپلت GeoGebra و نوتبوک Jupyter.مشارکت کلاسی و ارزیابی همتا5%حضور فعال در کلاس، مشارکت در بحثها، و ارزیابی دقیق کارهای همکلاسیها.آزمون پایانترم30%آزمون جامع نهایی شامل تمام مباحث دوره. تمرکز بر درک مفاهیم و توانایی اثبات.مجموع100% جزئیات پورتفولیو و ارزیابی همتا پورتفولیو اثباتها
ارزیابی همتا (Peer Review)
معیارنمرهتوضیحاتصحت ریاضی0–4تمام ادعاها، استدلالها و محاسبات از نظر ریاضی صحیح هستند.ساختار و منطق0–4اثبات دارای ساختار منطقی مشخصی است؛ هر گام به درستی از گامهای قبلی یا اصول بدیهی نتیجه میشود.شفافیت و خوانایی/LaTeX0–3نمادگذاری ریاضی واضح است؛ متن به خوبی سازماندهی شده و خوانا است؛ استفادهٔ صحیح از LaTeX.نوآوری/بینش0–1اثبات رویکردی خلاقانه یا بینشی نوآورانه ارائه میدهد (بخش اختیاری برای تشویق تفکر عمیق).مجموع0–12
پروژهٔ نهایی
نمونهٔ سیاستهای کلاسی
قابل دسترسسازی و شمول
منابع پیشنهادی کتابهای اصلی:
منابع فارسی پیشنهادی:
پیوستها (خلاصه) پیوست A: اسکریپت کوتاه انیمیشن نمونه
پیوست B: راهنمای سریع GeoGebra
پیوست C: قالب LaTeX برای پورتفولیو و پروژه
پیوست D: فهرست کارتها و محتوای کیت کارگاهی
راهنمای سریع برای استفاده از طرحدرس
اطلاعات تماس استاد دکتر مجید کوکبی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ریاضیات و کاربرد ان در مدیریت
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
— ریاضیات و۲ طرح درس ریاضی عمومیکاربردها . شناسنامه درس۱
. فلسفه و چشمانداز۲ این درس با هدف گذر از محاسبات صرف تکمتغیرٔه انتگرال، دانشجویان را به درک عمیقهندسی و تحلیلی حساب چندمتغیره هدایت میکند. تمرکز اصلی بر پرورش شهود هندسی،تسلط محاسباتی در مواجهه با مسائل پیچیدهتر و کاربرد این ابزارها در مدلسازیهای علمی ومهندسی خواهد بود. رویکرد تدریس بر مبنای ترکیب فعاالنٔه دانشجویان از طریق فعالیتهای)، شبیهسازیهای تعاملی با استفاده از نرمافزارهای تخصصیAugmented Senses( چندحسیو اجرای پروژههای عملی قرار دارد که همگی در جهت تسهیل یادگیری عمیق، پایدار و معنادارطراحی شدهاند. . هدف کلی۳ هدف اصلی این درس، توانمندسازی دانشجویان در تحلیل و حل مسائل محاسباتی و
. نتایج یادگیری رفتاری۴ :پس از اتمام موفقیتآمیز این درس، دانشجویان قادر خواهند بود انتگرال و کاربردهای آن: •انتگرالهای معین و نامعین را با استفاده از روشهای استاندارد (جایگذاری، جزء به ◦ جزء، کسر جزئی، مثلثاتی) محاسبه کنند. کاربردهای انتگرال در محاسبٔه مساحت نواحی صفحه، حجم اجسام دورانی و ◦ حاصل از دوران، و طول قوس منحنیها را تحلیل و پیادهسازی نمایند. دنبالهها و سریها: •مفهوم همگرایی و واگرایی دنبالهها و سریهای عددی را درک کرده و آزمونهای ◦ مختلف همگرایی (مانند آزمون مقایسه، آزمون نسبت، آزمون ریشه، آزمونانتگرال) را برای تعیین سرنوشت سریها به کار گیرند. شعاع و بازٔه همگرایی سریهای توانی را تعیین کنند و کاربرد آنها را در نمایش ◦ توابع بررسی نمایند. قضیٔه تیلور با باقیمانده را بهکار گرفته و با استفاده از چندجملهایهای تیلور، ◦ تقریبهای ارزیابیشدهای از توابع ارائه دهند و خطای تقریب را تخمین بزنند. هندسه تحلیلی و حساب چندمتغیره: •معادالت پارامتری و مختصات قطبی را برای توصیف و تحلیل منحنیها در صفحه و ◦ فضا بهکار گیرند. مفاهیم فضای سهبعدی را با استفاده از مختصات دکارتی، استوانهای و کروی درک ◦ کرده و انتگرالهای دوگانه و سهگانه را در این دستگاهها محاسبه کنند. مفهوم توابع چندمتغیره، نمودارهای تراز، مشتقات جزئی و گرادیان را درک کرده و ◦ بهدرستی بهکار گیرند. قاعدٔه زنجیرهای برای توابع چندمتغیره و دیفرانسیل کامل را در حل مسائل مربوط ◦ به نرخ تغییرات ترکیبی و تقریبی بهکار ببرند. ترتیب انتگرالگیری در انتگرالهای چندگانه را تغییر داده و از تبدیالت مختصات ◦ مناسب (مانند تبدیل به مختصات قطبی) برای سادهسازی محاسبات استفاده کنند. ابزارهای محاسباتی و بصریسازی: • برای تجسم هندسی مفاهیم (مانندDesmos وGeoGebra از نرمافزارهای ◦ (با کتابخانههایPython منحنیها، سطوح، بردارها) و از محیط برنامهنویسی) برای انجام محاسبات عددی، شبیهسازی و تأیید نتایج بهرهMatplotlib وNumPy .ببرند
هفته) — شروع با آموزش انتگرال۱۴( . برنامه هفتگی۵
حل تمرینات با دفترچه تمرین* محاسبه مساحت بین
قوس آنها. :Desmos کارگاه*
انتگرالگیری از توابع در
انتگرال در دستگاه
تعریف انتگرالهای ناسره
مقایسه حدی).
تحلیل شرایط
تمرینات*
دانشجویان با هم به
پایان این هفته
درک بهتر ابعاد. تعریف توابع چندمتغیره.
مفهوم گرادیان و جهت
گرادیان در
مسائل کاربردی که تعریف انتگرال دوگانه.
قطبی. حل مسائلکارگاه: * تعریف انتگرال سهگانه.
مختصات استوانهای و
کروی. کاربردها در شبیهسازی*
دانشجویان به مرورجمعبندی: * . روشهای تدریس۶ برای دستیابی به اهداف درس و نتایج یادگیری رفتاری، از روشهای تدریس متنوع و تعاملیاستفاده خواهد شد: ):Flipped Classroom( کالس معکوس • دقیقهای) برای پوشش مباحث تئوری و مثالهای۱۲–۸( ارائٔه میکروویدئوهای کوتاه ◦ حلشده قبل از کالس. این ویدئوها امکان مرور و یادگیری در زمان و مکان دلخواهرا فراهم میکنند. سخنرانیهای تعاملی و حل مسئلٔه گروهی: •در کالس، زمان به حل تمرینات، پاسخ به سؤاالت دانشجویان، بحث و تبادل نظر و ◦ حل مسائل پیچیدهتر به صورت گروهی اختصاص مییابد.
:کارگاههای عملی با نرمافزارهای تخصصی • وDesmos برای تجسم هندسیاستفادٔه عملی از نرمافزارهای GeoGebra ◦ مفاهیم (مانند منحنیها، سطوح، بردارها) و Jupyter Notebook همراه با زبان . برای محاسبات عددی، شبیهسازی و تحلیل دادههابرنامهنویسی Python :Augmented Senses انیمیشنها و مؤلفههای • برای درک بهتر مفاهیم انتزاعی و پیچیده، از انیمیشنهای تعاملی (مانند تغییر ◦ ترتیب انتگرالگیری، نمایش همگرایی سری تیلور) و ابزارهای واقعیت افزوده (در صورت امکان) استفاده خواهد شد. . شیؤه ارزشیابی۷ ارزیابی دانشجویان به صورت ترکیبی و با در نظر گرفتن جنبههای مختلف یادگیری صورت خواهد گرفت: تمرینات و آزمونکهای هفتگی:۲۰٪ • .شامل تمرینات خانگی، کوییزهای کوتاه کالسی و تکالیف بارگذاری شده در سامانه ◦ میانترم:۲۵٪ • برگزار شده و مباحث نیمٔه اول ترم را پوشش۸ امتحانی جامع که پس از هفتٔه ◦ میدهد. پروژٔه ویژه «ریاضیات در عمل»:۲۵٪ • این پروژه فرصتی برای بهکارگیری مباحث درس در حل مسائل واقعی است و ◦ شامل: پروپوزال (یک صفحه) ▪ محاسبات تحلیلی ▪ Python یاGeoGebra شبیهسازی یا تجسم با ▪ صفحه)۶ (حداقلLaTeX گزارش نهایی به فرمت ▪ ۱۴ دقیقهای در هفتٔه۵ ارائٔه ▪ مشارکت و کارگاهها:۵٪ • این بخش شامل حضور فعال در کالسها و کارگاهها، مشارکت در بحثهای ◦ کالسی، ارسال پیشمطالب الزم و تالش در حل مسائل گروهی است. ):۵ معیارها (نمونٔه عینی برای کسب امتیاز از ◦ امتیاز۲ : جلسات٪۸۰ حضور فعال در حداقل ▪ ۶ ارسال جزؤه دستنویس یا خالصٔه مباحث قبل از کالس (برای حداقل ▪ امتیاز۱ :) جلسه۱۲ جلسه از شرکت در حداقل یک ارائٔه کوتاه کالسی یا کمک به رفع اشکال همکالسیها: ▪ امتیاز۱
۱ :)GeoGebra/Python( کمک فنی و مشارکت فعال در کارگاههای گروهی ▪ امتیاز
. پروژٔه ویژه — «ریاضیات در عمل» (جزئیات)۸ هدف این پروژه، تشویق دانشجویان به استفادٔه خالقانه از مفاهیم و ابزارهای ریاضی:هدف آموخته شده در درس برای مدلسازی، تحلیل و ارائٔه راهحل برای یک پدیدٔه واقعی یا مسئلٔه کاربردی است. این پروژه با هدف پل زدن بین دانش نظری و کاربردهای عملی طراحی شده است. ساختار و الزامات: ):Proposal( پروپوزال .1 یک صفحه که شامل معرفی مسئله، چرایی اهمیت آن، اهداف پروژه، روش ◦ ) است.GeoGebra، Python پیشنهادی برای حل و ابزارهای مورد استفاده (مانند این پروپوزال باید قبل از شروع کار عملی به تأیید مدرس برسد. محاسبات تحلیلی: .2 استفاده از ابزارهای حساب دیفرانسیل و انتگرال چندمتغیره (مشتقات جزئی، ◦ انتگرالهای دوگانه/سهگانه، سریها) برای مدلسازی و تحلیل ریاضی مسئله. ):Simulation/Visualization( شبیهسازی و تجسم .3 پیادهسازی مدل ریاضی با استفاده از نرمافزارهای GeoGebra (برای تجسم ◦ هندسی سهبعدی) یا Python (برای محاسبات عددی، رسم نمودارها و شبیهسازی دینامیک). ):LaTeX Report( گزارش نهایی .4 صفحه) که شامل:۶ (حداقلLaTeX تدوین یک گزارش کامل و حرفهای به فرمت ◦ مقدمه و بیان مسئله ▪ مرور ادبیات (در صورت نیاز) ▪ توضیح مدل ریاضی و فرضیات ▪ جزئیات محاسبات تحلیلی ▪ توضیحات کامل کد شبیهسازی و نتایج حاصل از آن ▪ تحلیل و تفسیر نتایج ▪ نتیجهگیری و پیشنهادات برای کارهای آتی ▪ منابع ▪
: دقیقهای۵ ارائٔه .5ارائٔه خالصهای از پروژه، نتایج کلیدی و یافتههای مهم در جلسٔه نمایشگاه پروژه ◦ ).۱۴ (هفتٔه نمونه موضوعات پیشنهادی: محاسبٔه حجم و مرکز جرم یک مخزن با شکل نامتقارن. • مدلسازی میدان گرادیان یا دایورجنس برای توزیع چگالی گرما یا مواد. •استفاده از تقریب تیلور برای شبیهسازی نوسانات کوچک سیستمهای فیزیکی (مانند • پاندول). •تحلیل مسیر و سرعت یک جسم با استفاده از معادالت پارامتری در فضا. محاسبٔه سطح مقطع یا حجم حاصل از برخورد دو جسم. • مشارکت دانشجویان در پروژههای ویژه با کسب رضایت آنها، میتواند درسیاست مالکیت:گالری پروژههای دانشگاه یا در پلتفرمهای آموزشی جهت استفادٔه سایر دانشجویان منتشر شود. . منابع پیشنهادی۹ :کتب مرجع اصلی •Calculus: Early Transcendentals. (مجموعه کتابهای. Stewart, James ◦ استوارت یکی از پرکاربردترین منابع حساب دیفرانسیل و انتگرال است.)Calculus and Analytic. Thomas, George B., and Ross L. Finney ◦ ).. (یکی دیگر از منابع کالسیک و جامعGeometry منابع آنالین: •:Paul's Online Math Notes/) یک منبعhttp://tutorial.math.lamar.edu( ◦ .رایگان و بسیار مفید برای مرور مفاهیم و حل مثال منابع بصری و شهودی: •،/) نرمافزار رایگان برای هندسه، جبرhttps://www.geogebra.org( :GeoGebra ◦ .حساب دیفرانسیل و انتگرال و آمار:Desmos/) ماشین حساب گرافیکی آنالین و ابزارhttps://www.desmos.com( ◦ .بصریسازی:3Blue1Brown )YouTube Channel( ویدئوهای انیمیشنی فوقالعاده برای درک ◦ شهودی مفاهیم ریاضی. منابع برنامهنویسی: •:Jupyter Notebook/) محیط تعاملی برای کدنویسیhttps://jupyter.org( ◦ .پایتون:NumPy Library/) کتابخانٔه پایهای برای محاسبات عددیhttps://numpy.org( ◦ .در پایتون
:Matplotlib Library/) کتابخانٔه پرکاربرد برای رسمhttps://matplotlib.org( ◦ .نمودار در پایتون . نکات اجرایی۱۰ دقیقهای)۱۲–۸( برای هر هفته، یک یا دو میکروویدئوی کوتاه:آمادگی قبل از کالس • شامل مرور مفاهیم تئوری و مثالهای حلشده، از طریق سامانٔه آموزش مجازی برایدانشجویان ارسال خواهد شد. دانشجویان موظف به مشاهدٔه این ویدئوها قبل از حضور در کالس هستند.
در سامانٔه آموزش مجازیJupyter Notebook یاPDF کدنویسی) باید در قالب فایلهای
ویژه «ریاضیات در عمل» فراهم خواهد شد.
شد. دانشجویان تشویق میشوند تا در طول ترم سواالت خود را از طریق ایمیل،ارتباط مستمر: • انجمنهای آنالین یا ساعات اداری مدرس مطرح نمایند.
پیوست: جدول برنامه هفتگی (چکیده) موضوع اصلی هفته۱انتگرال نامعین — تکنیکهای اصلی۲کاربردهای انتگرال معین — مساحت، طول قوس۳انتگرال قطبی، تبدیل مختصات و تکنیکهای پیشرفته)Improper Integrals( انتگرالهای نامناسب ۴)دنبالهها و سریها (مقدمه، حد دنباله، سری هندسی
موضوع اصلی هفته۱۰توابع چندمتغیره، مشتقات جزئی و گرادیان۱۱قاعدٔه زنجیرهای، دیفرانسیل کامل۱۲انتگرالهای دوگانه، تبدیل به قطبی، تعویض ترتیب۱۳انتگرالهای سهگانه، استوانهای و کروی؛ کاربردها۱۴مرور کلی، ارائٔه پروژهها و نمایشگاه پروژه |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ریاضیات پایه |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ریاضی عمومی 1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
توپولوژی جبری |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
زبان تخصصی |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
مبانی هندسه{"status":"error","msg":"Could not find file 'C:\website\gonabad.ac.ir\test.txt'.:C:\website\gonabad.ac.ir\"} |
استاد مشاور کارگروه سبک زندگی |
مجنمع آموزش عالی گناباد |
98/8765 |
15/07/1398 |
15/07/1398 |
15/07/1399 |
استاد مشاور کارگروه خیریه بهار |
مجنمع آموزش عالی گناباد |
98/8764 |
15/07/1398 |
15/07/1398 |
15/07/1399 |
شورای رفاهی |
1/7222 |
05/10/1401 |
ریاست مجتمع |
05/10/1401 |
شورای ورزش |
2/505 |
30/01/1402 |
ریاست مجتمع |
30/01/1402 |
شورای تخصصی آموزش |
1/6052 |
22/08/1401 |
ریاست مجتمع |
22/08/1401 |
کارگروه پشتیبانی و نظارت بر فعالیتهای انجمن های علمی |
2/504 |
30/01/1402 |
ریاست مجتمع |
30/01/1402 |
کارگروه خانواده و دانشگاه |
1/7826 |
03/11/1401 |
ریاست مجتمع |
03/11/1401 |
کمیته هادی |
2/1773 |
20/03/1402 |
ریاست مجتمع |
09/02/1402 |
كارگروه بررسي صلاحيت علمي متقاضيان جذب |
1/4259 |
16/06/1401 |
ریاست مجتمع |
25/05/1401 |
شورای امر به معروف و نهی از منکر |
1/5769 |
15/08/1401 |
ریاست مجتمع |
11/08/1401 |
ریاست دانشکده علوم پایه |
1/5916 |
18/08/1401 |
ریاست دانشگاه |
18/08/1401 |
مشاور معاونت آمورشی دانشجویی پژوهشی | 2/2386 |
ریاست دانشگاه |
12/08/1402 |
11/08/1402 |
On the H-Regular Covering Map at a Point |
JP Journal of Geometry and Topology |
Zentralblatt MATH |
INDIA |
|
|
2020 |
25 |
Majid Kowkabi and Hamid Torabi |
ردهای از پوششها و نیم پوششها بر اساس خاصیت بالابر هموتوپی |
پژوهش های نوین در ریاضی |
مورد تایید وزارت علوم+isc |
ایران |
|
|
1402 |
|
Majid Kowkabi and Hamid Torabi |
|
هجری شمسی |
اولین کنفرانس ملی شیمی کاربردی و نانو شیمی |
ایران |
گناباد |
مجتمع آموزش عالی گناباد |
Zagreb Indices for Covering Graph of a (Chemical) Graph |
Majid Kowkabi and Hamid Torabi |
||
روز |
ماه |
سال |
|||||||
24 |
8 |
97 |
|||||||
میلادی |
|||||||||
روز |
ماه |
سال |
|||||||
|
|
|
|||||||
|
هجری شمسی |
11th Conference on Graph Theory and Algebraic Combinatorics |
ایران |
ارومیه |
دانشگاه ارومیه |
On the Generalized Regular Covering of Graphs with respect to a Subgroup |
Hamid Torabi and Majid Kowkabi |
||
روز |
ماه |
سال |
|||||||
7 |
3 |
99 |
|||||||
میلادی |
|||||||||
روز |
ماه |
سال |
|||||||
|
|
|
|||||||
|
هجری شمسی |
11th Conference on Graph Theory and Algebraic Combinatorics |
ایران |
ارومیه |
دانشگاه ارومیه |
On the H-Regular Covering of Graph |
Majid Kowkabi and Hamid Torabi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روز |
ماه |
سال |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
3 |
99 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
میلادی |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روز |
ماه |
سال |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هجری شمسی |
The 51th Annual Iranian Mathematics Conference |
ایران |
کاشان |
انجمن ریاضی ایران و دانشگاه کاشان |
On (G;H)-(semi)covering map |
Majid Kowkabi and Hamid Torabi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روز |
ماه |
سال |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
12 |
99 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
میلادی |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روز |
ماه |
سال |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
عنوان پایان نامه/رساله دکتری تخصصی |
مقطع تحصیلی |
نام دانشجو |
تاریخ دفاع |
دانشگاه محل تحصيل دانشجو |
|
|
|
کارشناسی ارشد/ سطح 3 حوزه/ دکتری حرفه ای |
دکتری تخصصی/ سطح 4 حوزه |
اسامي استادان راهنما |
اسامي استادان مشاور |
||||
مجموعه های نقطه ثابت در توپولوژی دیجیتال |
n |
|
سمانه امینی صابر |
|
فردوسی مشهد |
حمید ترابی اردکانی |
مجید کوکبی |
- کسب جایزه علمی امام صادق (ع) از بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی 96-1395.
- دانشجوی استعداد برتر سال تحصیلی 94- 1393 دانشگاه فردوسی و برنده جایزه تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در دوره دکترای تخصصی سال تحصیلی 94- 1393.
- شاگرد اول در بین فارغ التحصیلان مقطع دکترا رشته ریاضی محض گرایش هندسه زمینه توپولوژی جبری دانشگاه فردوسی ورودی 1391.
- شاگرد اول در آزمون جامع مقطع دکتری دانشگاه فردوسی رشته ریاضی محض- گرایش هندسه با زمینه توپولوژی جبری در بین دانشجویان ورودی سال 1391 این رشته .
- شاگرد اول در دوره آموزشی مقطع دکتری دانشگاه فردوسی رشته ریاضی محض- گرایش هندسه با زمینه توپولوژی جبری در بین دانشجویان ورودی سال 1391 این رشته.
- رتبه 1 بین پذیرفته شدگان دانشگاه فردوسی در دوره دکترای ریاضی – گرایش هندسه با زمینه توپولوژی جبری در آزمون سال1391.
- شاگرد اول در بین فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد رشته ریاضی محض گرایش هندسه دانشگاه فردوسی ورودی 1388.
- رتبه 3 تیمی در مسابقات دانشجویی ریاضی کشور سال 1388.
- رتبه 2 در مرحله مقدماتی المپیاد ریاضی در قطب2 در سال 1388.
- رتبه 9 در مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال 1388.
- تقدیرنامه انجمن ریاضی ایران در سال 1388 .
- حضور در مسابقات جهانی ریاضیات در سال 2009 و رتبه 49 تیمی در بین 65 دانشگاه برتر دنیا.
- Certificate of 16th International Mathematics Competition for University Students
- شاگرد پنجم در بین فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ( 75 نفر ) رشته ریاضی محض دانشگاه فردوسی ورودی 1384.
راههای ارتباطی
majid.kowkabi@yahoo.com
http://m.kowkabi.student.um.ac.ir/
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: