کارگاه آموزشی تقویت پیوند عاطفی در زندگی مشترک در دانشگاه گناباد برگزار شد.
به همت مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه کارگاه آموزشی «تقویت پیوند عاطفی در زندگی مشترک» را با ارایه دکتر محمد حسن حسینی برگزار شد.
مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه گناباد، کارگاه آموزشی «تقویت پیوند عاطفی در زندگی مشترک» را با ارایه دکتر محمد حسن حسینی برگزار کرد.
در این کارگاه، کانالهای ارتباطی و نقش آنها در شکلگیری و تقویت روابط عاطفی در زندگی مشترک مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مدرس با ارائه مطالب آموزشی، به پرسشهای بیان شده شرکتکنندگان پاسخ داد و بر اهمیت گفتوگوی موثر و تعامل سازنده در ارتقای کیفیت روابط زوجین تاکید کرد.
این برنامه در راستای ارتقای سلامت روان و تحکیم بنیان خانواده و به مناسبت گرامیداشت هفته ملی سلامت جوانان برگزار شد.
نظر دهید