• 1403/07/23 - 14:28
  • - تعداد بازدید: 34
  • - تعداد بازدیدکننده: 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مدیران دانشگاه گناباد با فرماندهی پلیس فرودگاه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

دکتر اسماعیلیان؛ رئیس دانشگاه به همراه جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه گناباد با فرمانده، معاونین و کادر نیروی انتظامی پلیس فرودگاه در محل فرودگاه شهدای گناباد دیدار و گفتگو کرد.
دکتر اسماعیلیان راه اندازی و فعال شدن فرودگاه در گناباد که با همت و تلاش ستودنی و چندین ساله نمایندگان، مسئولین و مدیران شهرستان به سرانجام رسیده است را به عنوان یک ظرفیت و زیرساخت ارزشمند در جهت توسعه همه جانبه شهرستان و بخصوص دانشگاه ها و صنایع منطقه برشمرد و از تلاش‌ها و اقدامات فداکارانه پرسنل فرودگاه گناباد در جهت برقراری امنیت فرودگاه و پروازها تقدیر و تشکر کرد.
وی، جهت هرگونه همکاری بخصوص در زمینه های علمی، تحقیقاتی و فنی از طریق ظرفیت اعضای هیأت علمی اعلام آمادگی کرد و بر لزوم توسعه رشته های تحصیلی نیازمحور در شهرستان جهت پاسخگویی به نیازهای فرودگاه منطقه ای گناباد تاکید کرد. 
سروان رفائی؛ رئیس پلیس فرودگاه نیز ضمن تقدیر و تشکر از تعاملات و همراهی بسیار خوب مسئولان و مدیران شهرستان با مجموعه فرودگاه گناباد و تشریح فعالیت های پلیس فرودگاه، فعال شدن پروازها در فرودگاه شهدای گناباد را فرصتی منحصر به فرد برای منطقه تلقی نمود و از فعالیت تعداد قابل توجهی از پرسنل بومی شهرستان به عنوان کادر تخصصی در پلیس فرودگاه ابراز خرسندی کرد.
در پایان این دیدار، از پرسنل پلیس فرودگاه با اهداء لوح تقدیر سپاسگزاری شد.
 
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه گنــاباد
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 304

تصاویر مرتبط

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید