• 1403/02/30 - 12:20
  • - تعداد بازدید: 95
  • - تعداد بازدیدکننده: 95
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مشترک مدیران دانشگاه گناباد با قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی

جلسه هماهنگی دانشگاه گناباد و اعضای قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی در خصوص حمایت از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در منطقه برگزار شد.
رئیس دانشگاه گناباد در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر و خداقوت از تلاش های خالصانه گروه جهادی، بر کار بزرگ و ارزشمند معنوی و اجتماعی فعالیت های ایشان تاکید کرد و گفت؛
ماموریت دانشگاه تربیت نیروی انسانی و دانشجویان است که بهتر است در زمینه کار جهادی در جهت تربیت تعالی و معرفتی نیروها تلاش شود. بایستی از ظرفیت ها و موقعیت هایی که در اختیار داریم نهایت استفاده را در جهت کار جهادی و کمک به خلق خدا انجام بدهیم.
دکتر یاسر اسماعیلیان ادامه داد؛ دانشگاه همچون سنوات گذشته که مشارکت خوبی در زمینه همکاری با گروه های جهادی داشته است، مایل است در فعالیت های جهادی و کمک به همشهریان بی بضاعت مشارکت داشته باشد. دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی جوان و معتقدی که در دانشگاه مشغول به کار هستند، بایستی با این محیط ها بیشتر آشنا شوند تا بتوانند به صورت افتخاری با این گروه جهادی همکاری کنند. 
رئیس دانشگاه ادامه داد؛ با توجه به منابع محدود مالی ، سعی و تلاشمان این است که به بهترین نحو ممکن از سرفصل ها و حدود اختیارات قانونی در خدمت و کمک به قرارگاه جهادی و این گونه فعالیت های خداپسندانه حمایت کنیم. در ادامه مدیر قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی از بذل و توجه دانشگاه گناباد به امور عام المنفعه تقدیر و تشکر کرد و درخواست های خود و اعضای قرارگاه را به سمع و نظر مدیران دانشگاه رساند.
مقرر شد از طرف دانشگاه یک نیروی رابط جهت هماهنگی برنامه های قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی و دانشگاه مشخص شود و از این طریق برنامه ریزی جهت حضور دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی صورت پذیرد.
 
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه گناباد
  • گروه خبری : حوزه ریاست,اخبار فرهنگی
  • کد خبر : 223
کپی لینک کوتاه: