حفاظت پرسنلی
یکی از چهار رکن اصلی حراست بوده و وظیفه آن انجام امور محرمانه کارکنان سازمان می باشد که به شرح ذیل اعلام می گردد:
شرح وظایف حفاظت پرسنلی
* تشکیل یا تکمیل پرونده پرسنلی اعضای هیات علمی-کارکنان و بروز رسانی پرونده های پرسنلی یا رفع نواقص
*جلوگیری از نفوذ و توطئه عوامل بیگانه داخلی و خارجی.
* ارائه خدمات آموزشی و توجیه پرسنل در راستای حفاظت پرسنلی.
*اعلام نظر در زمینه نقل و انتقال و تغییر محل جغرافیایی خدمت کارکنان دستگاه.
* شناسایی عوامل ایجاد نارضایتی مردم و کارکنان دستگاه.
* تعیین صلاحیت پرسنل جهت تردد به اماکن دارای طبقه بندی حفاظتی.
*تعیین صلاحیت پرسنل برای انتصاب مشاغل حساس.
* تعیین صلاحیت پرسنل جهت مأموریت خارج از کشور.
* تعیین صلاحیت پیمانکاران.
* صدور بخشنامه و دستورالعمل در خصوص رعایت موارد امنیتی.
* پیگیری روند صدور کارت شناسایی و رعایت تدابیر لازم جهت پیشگیری از هر سوء استفاده و جعل
* شناسایی فرصت ها، تهدیدها، تخلفات و آسیب ها.
*شناسایی کانون های بحران و عوامل نارضایتی.
* دعوت و ارشاد افراد بر اساس وظایف محوله.
* ایجاد بایگانی پرسنلی به منظور تشکیل و نگهداری پرونده های حفاظتی کارکنان دستگاه
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: