مدیریت امور اداری و پشتیبانی
سرپرست امور اداری و پشتیبانی: جواد گازری
............................................................
وظایف مدیریت امور اداری و پشتیبانی به شرح ذیل است.
1- اجرای سیاستها و خطمشیهای مرکز در زمینههای مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی.
2- نظارت بر حسن انجام فعالیتهای واحدهای تابعه.
3- تهیه و تنظیم آییننامهها و بخشنامهها و دستورالعملهای اداری لازم جهت ارائه به مقامات زی ربط بر اساس ضوابط و مصوبات مرکز و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید.
4- مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری.
5- مطالعه و بررسی رستههای شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادها اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری گروه طرح و برنامه مرکز.
6- ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی کارکنانی و سوابق خدمتی و اداری کلیه کارکنان مرکز.
7- همکاری در جهت تأمین نیروی انسانی موردنیاز مرکز با واحدهای ذیربط.
8- انجام امور اداری و استخدامی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی.
9- پیشبینی ترفیع و تغییر گروه سالانه کارکنان با کمک واحدهای مربوط.
10- همکاری با واحد حراست درزمینهٔ حفاظت از ساختمانها اموال و تأسیسات.
11- انجام تدارکات و تأمین وسایل و تجهیزات موردنیاز واحدهای مختلف مرکز و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذیربط.
12- شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه کارکنانی کارکنان.
13- نظارت در انجام کلیه امور خدماتی مرکز و ارائه آن به واحدهای مختلف.
14- تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور.
15- برنامهریزی و نظارت بر روشهای مطلوب اداره امور استخدامی مرکز.
16- نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنماییهای لازم.
17- همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی مرکز با گروه طرح و برنامه مرکز.
18- نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تماموقت، اضافهکاری و انتصاب کارکنان (هیأت علمی و غیر هیئت علمی) و همکاری با مدیریت طرح و برنامه در امر طبقهبندی مشاغل.
19- مشارکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادها لازم.
20- رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم.
21- نظارت بر امر ارزشیابی واحدهای تابعه.
22- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.