وظایف                                                                                                                                                دفتر مشاوره،سلامت و سبک زندگی کلیک کنید

  • نظارت و رسیدگی به وضعیت روحی، روانی و بهداشتی دانشجویان و ارایه راهنمایی‌های لازم در زمینه‌های مختلف
  • نظارت بر رعایت بهداشت سلف‌سرویس‌ها، خوابگاه­ها و نانوائی­ها و سایر اماکن متعلق به مجتمع با همکاری مدیریت امور دانشجویی
  • نظارت بر انجام امور مشاوره و ارایه راهنمایی‌های لازم در زمینه‌های تحصیلی، شغلی و شخصی به دانشجویان
  • تأمین خدمات بهداشتی و درمانی دانشجویان و کارکنان
  • انجام خدمات مشاوره‌ای با دانشجویان و خانواده آنان (درصورت لزوم) به منظور آگاهی از مشکلات آنان
  • برقراری ارتباط با واحدهای مختلف مجتمع به منظور ایجاد هماهنگی در فعالیت‌های فوق­برنامه در ارتباط با اهداف مجتمع
  • پیش‌بینی و اقدامات لازم در زمینه تهیه دارو و لوازم بهداشتی و نظارت و کنترل در مصرف آن
  • معاینه و معالجه سرپایی دانشجویان
  • ثبت و نگهداری سوابق درمانی دانشجویان
  • پیگیری وضعیت دانشجویان بستری شده در مراکز پزشکی
  • اظهارنظر در باره گواهی­نامه‌های پزشکی دانشجویان صادر شده توسط سایر پزشکان
  • تهیه و تنظیم جدول زمان‌بندی شده به منظور استفاده دانشجویان و کارکنان از خدمات درمانی مجتمع
  • نظارت مستمر بر نحوه فعالیت پزشکان، مشاوران، پرستاران و سایر پرسنل بهداشتی، درمانی مجتمع
  • برگزاری کلاس‌ها و کارگاه­های آموزشی در جهت ارتقای سلامت جسمی و روانی دانشجویان
  • ارتباط با انجمن‌ها، نهادها، سازمان‌ها و ادارات مرتبط با امر بهداشت، درمان و مشاوره
  • تهیه و توزیع نشریه‌های مختلف مربوط براساس نیازهای موجود
  • ارایه گزارش‌های لازم به معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی در زمینه‌های مربوط
  • انجام امور سایر امور محوله از سوی مقام مافوق