• 1403/02/25 - 12:54
  • - تعداد بازدید: 248
  • - تعداد بازدیدکننده: 243
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مسابقات فوتسال چهارجانبه دانشجویان در دانشگاه گناباد

مسابقات فوتسال دانشجویان چهارجانبه  دانشگاه های شهرستان گناباد با حضور مسئولین شهرستان و با همکاری دانشگاه پیام نور گناباد در محل مجموعه ورزشی فجر دانشگاه گناباد برگزار شد.
در این دوره از مسابقات چهارجانبه که هم زمان با فرارسیدن دهه کرامت برگزار می،شود، ۴ تیم از مجتمع آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علوم پزشکی و آموزشکده فنی و حرفه ای گناباد حضور داشتند که در دو شب با یکدیگر  به رقابت پرداختند. 
در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات دکتر یاسر اسماعیلیان از حمایت کامل مجموعه ی دانشگاه از رویدادهای ورزشی خبر داد و از مدیران ورزشی خواست تا برای میزبانی و برگزاری این گونه مسابقات و تورنومنت ها تلاش نمایند. 
رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد و افزایش روحیه نشاط و شادابی، انگیزه و اعتماد به نفس در بین دانشجویان و همچنین فراهم کردن شرایطی برای در کنار هم بودن و رقابت سالم و پرشور بین دانشجویان دانشگاه های سطح  شهرستان بوده است. 
دکتر یاسر اسماعیلیان با اشاره به اینکه سعی داشته‌ایم با ایجاد فضای متفاوت این زمینه را به وجود بیاوریم که دانشجویان در کنار یکدیگر رقابت‌های سالم و پر شور و نشاطی را انجام دهند تا بتوانند برای مسابقات در سطوح بزرگتر آماده شوند گفت: دانشگاه گناباد اولویت و ماموریت ویژه‌ای برای حمایت از فعالیت‌های ورزشی چه در سطح ورزش همگانی و چه در سطح قهرمانی دارد.
وی در پایان با سپاسگزاری از همه تیم‌های شرکت کننده و مسئولین دانشگاه‌ها افزود: امیدوارم شرایطی را فراهم کرده باشیم تا این مسابقات در سلامت و کیفیت لازم برگزار شده باشد. وی، ابراز امیدواری کرد، مسابقات ورزشی بین دانشگاه های سطح شهرستان در آینده با حضور گسترده تر تیم‌ها در سطح آقایان و بانوان برگزار شود.
نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم از میزبانی خوب دانشگاه گناباد تشکر و قدردانی کرد.
 
این مسابقات با قهرمانی آموزشکده فنی و حرفه ای گناباد به پایان رسید و تیم مجتمع آموزش عالی گناباد نیز موفق شد نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد. 
 
 
 
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه گناباد
  • گروه خبری : حوزه ریاست,اخبار دانشجویی
  • کد خبر : 212
کپی لینک کوتاه:

تصاویر